Support

Video’s

Vragen?

[su_spoiler title=”Ik heb van mijn gemeente geen code gekregen?” style=”fancy”]Niet erg een coördinator kijkt het na, na 48 uur ben je toegevoegd.[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”Ik krijg geen mail op mijn E-mail adres.” style=”fancy”]Kijk even in je spam folder.
Vergeet niet je mail blijft 1 uur geldig, is deze tijd verlopen dan geef je je e-mail adres terug in en krijg je een nieuwe code.
[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”Ik krijg geen mail op mijn E-mail adres.(Telenet)” style=”fancy”]We hebben gemerkt als je wilt aanmelden met een telenet e-mailadres dat onze mail in de spam terecht komt.
Je kan die vinden via de pc naar de webmail pagina gaan even aanloggen en bij spam kijken. Link: https://webmail.telenet.be
Vergeet niet je mail blijft 1 uur geldig, is deze tijd verlopen dan geef je je e-mail adres terug in en krijg je een nieuwe code.
[/su_spoiler]

[su_spoiler title=”Ik kan de app niet downloaden op mijn smartphone.” style=”fancy”]Kijk even na welke versie er op je telefoon staat. Voor IOS is dat 11.0 of hoger en voor Android is 4.4 of hoger
[/su_spoiler]

Staat je vraag er niet bij? mail ze ons gerust door naar support@buurtpreventie24.be.